Door: Vormshop Op: juni 22, 2018 In: Nieuwtjes Reacties: 0

COMMUNICATIEMIDDELEN VOOR EEN NIEUW THEATERSEIZOEN

De Meerpaal in Dronten maakt zich klaar voor het nieuwe theaterseizoen: 2018-2019. Ook dit seizoen mochten wij weer aan de slag met de communicatiemiddelen die daarbij horen. We like! Benieuwd wat we hebben gemaakt? Check je hieronder! :-)

Theaterbrochure

In de theaterbrochure komt het hele programma van het seizoen aan bod. Alle voorstellingen staan op een overzichtelijke manier weergegeven en door middel van een foto en korte tekst krijg je een leuk voorproefje. Dat smaakt naar meer! Om het programmaoverzicht nog duidelijker te maken, krijgt elke maand in de brochure één van de drie huisstijlkleuren van de Meerpaal.

Meerpaalpas & Antwoordkaart

En dan is er de Meerpaalpas! Meerpaalpashouders kunnen o.a. met voorrang kaarten bestellen en ze krijgen allerlei kortingen. Vorig jaar was het 50-jarig jubileum van de Meerpaal, daarom maakten we de pas toen goud. Dit jaar was het weer tijd voor Meerpaal-roze!

We ontvingen meerdere foto’s van vrouwelijke artiesten. Al snel besloten we om niet één vrouw in de spotlight te zetten, maar meerdere. Om de ladies extra mooi uit te laten komen, hebben we gebruik gemaakt van het bekende meerpaaltje om een nieuw patroon te creëren. De artiesten staan in dat patroon afgebeeld. En om de huisstijl van de Meerpaal sterk naar voren te laten komen, hebben we het kleurverloop gebruikt. De antwoordkaart die bij de Meerpaalpas hoort, heeft hetzelfde patroon gekregen om op die manier eenheid te creëren.

Cadeaukaart

Een ander communicatiemiddel vraagt om een eigen uiterlijk, maar de huisstijl moet natuurlijk nog wel duidelijk naar voren komen. En dat is goed gelukt – al zeggen we het zelf ;-) – met een knipoog naar het patroon van de antwoordkaart en de Meerpaalpas! Wie doe jij een voorstelling cadeau?

Meer werk van De Meerpaal bekijken? Even hier klikken!